WE ARE DIGITAL

ΜΕΘΟΔΟΣ

Το όνομα μας, αντιπροσωπεύει την πεποίθηση μας, πως ο σχεδιασμός και η τεχνολογία θα μπορούσαν να δημιουργήσουν περισσότερη αξία για τις επιχειρήσεις με εγγυημένα αποτελέσματα. Η Digital Warranty ιδρύθηκε από την Ελένη Βαμβάτσικου και Γεωργία Κοσμά το 2021. Με κοινές απόψεις για τις επωνυμίες, τις επιχειρήσεις και το ψηφιακό τοπίο, εμπνεύστηκαν και δημιούργησαν ένα γραφείο ψηφιακού μάρκετινγκ προκειμένου να διευκολύνουν την ψηφιακή ανάπτυξη της κάθε επιχείρησης.

Η μέθοδος μας για την επιτυχία 

Η προσέγγιση μας βασίζεται σε ένα κοινό σύνολο πεποιθήσεων όπως στο ότι πιστεύουμε ότι κάθε λύση και απόφαση πρέπει να είναι πρακτική για να είναι αποτελεσματική. 

Η ομάδα της Digital Warranty συνεργάζεται στενά μαζί σας για να κατανοήσει τις ανάγκες και τις πεποιθήσεις σας. 

  • Σχεδιασμός για την ψηφιακή εποχή. Προσφέρουμε στρατηγική επιχείρησης, επωνυμίας, προϊόντων και δεδομένων. 

  • Σχεδιασμός συνεργασίας. Σας συναντάμε όπου βρίσκεστε για να εφαρμόσουμε την τεχνογνωσία μας, στην επιχείρησή σας. Η πειθαρχία μας στη διαχείριση των προϊόντων είναι σε αντίθεση με τις περισσότερες εταιρείες που μπορεί να διαχειρίζονται με ρευστό τρόπο και επιπολαιότητα τις ιδέες σας. 

  • Διαφορετικότητα & ένταξη. Οι μοναδικές προοπτικές και εμπειρίες μας είναι πλεονεκτήματα που μας δίνουν τη δυνατότητα να προσεγγίσουμε τη δουλειά μας μέσα από ένα ευρύ φάσμα οδηγώντας στην καινοτομία και την ανακάλυψη.  

Ελένη Βαμβάτσικου

Ετοιμοπόλεμη φιλόλογος, θα  την βρεις χαμένη κάπου ανάμεσα σε ποιήματα, έρευνες και λογοτεχνικά βιβλία. Μόνο κλασσική δεν θα μπορούσες να την χαρακτηρίσεις. Πάντα έψαχνε να κάνει τη διαφορά γι’ αυτό κι ανέπτυξε επικοινωνιακές και τεχνολογικές δεξιότητες που ήρθαν να ολοκληρωθούν με διδακτορικό και μεταπτυχιακό στο Digital Marketing του Πανεπιστημίου Πατρών. Έχοντας εργαστεί σε τμήμα διοίκησης και πωλήσεων διάφορων εταιρειών αντιλήφθηκε πολύ γρήγορα και καλύτερα από τον καθένα τις καθημερινές εξελίξεις που επηρεάζουν τις προκλήσεις της αγοράς προκειμένου να μπορεί να ανταπεξέλθει στον ανταγωνισμό. 

grafeio digital marketing

Γεωργία Κοσμά

Μετά από 14 χρόνια εμπειρίας ως δημοσιογράφος στα μέσα μαζικής ενημέρωσης (εφημερίδα, ραδιόφωνο, τηλεόραση, portals) και συνεχής ενασχόλησης με την διαφήμιση, η μεταπήδηση στο marketing περιεχομένου φαινόταν ως λογική συνέχεια για την Γεωργία Κοσμά. Ξεκίνησε να εργάζεται ως Content Creator και Social Manager σε πολλές επιχειρήσεις με το “γράψιμο” να βρίσκεται στο επίκεντρο αυτών των εργασιών. H στροφή προς την επικοινωνία έγινε αυτονόητα, αφού άρχισε να παράγει κείμενα για ένα ευρύ φάσμα θεμάτων, γραμμένα με ευρηματικό τρόπο, προκειμένου να αναδείξει τις ενδιαφέρουσες πτυχές κάθε επιχείρησης. Ασχολήθηκε επίσης με επικοινωνία των μέσων ενημέρωσης, τις πωλήσεις, τον προγραμματισμό εκδηλώσεων και την παραγωγή δελτίων τύπου και άλλου έντυπου υλικού. 

Translate »
Μετάβαση στο περιεχόμενο