Ψέματα marketing που λένε οι ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων στον εαυτό τους

Μία από τις πιο κοινές παρερμηνείες είναι να πιστεύετε ότι το marketing αυξάνει τα έξοδά παρά τα έσοδα σας…δεν το κάνει όμως! Αν ψάξετε βαθύτερα στο πλαίσιο του marketing, θα συνειδητοποιήσετε ότι σχεδόν όλες οι επιχειρήσεις που ευδοκίμησαν χρησιμοποίησαν το μάρκετινγκ με σύνεση. Δυστυχώς, οι ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων δεν συνειδητοποιούν την ουσία του και λένε ψέματα στον εαυτό τους για να το αναβάλουν.

Ακόμη και για μια startup, το marketing μπορεί να κάνει θαύματα αν γίνει σωστά. Ωστόσο, για να κατανοήσετε την αλήθεια πίσω από αυτό, πρέπει να εγκαταλείψετε τα ψέματα με τα οποία τρέφατε τον εαυτό σας. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η «αυτομιλία» στις επιχειρήσεις είναι ζωτικής σημασίας. Δεν θα συνειδητοποιήσετε την καταστροφικότητα των ιδεών σας μέχρι να καταστρέψουν την επιχείρησή σας. Αλλά τώρα, ας μιλήσουμε για κάποια ψέματα μάρκετινγκ που λέτε στον εαυτό σας ως ιδιοκτήτης μικρής επιχείρησης.

Γιατί οι Μικρές Επιχειρήσεις δυσκολεύονται να ευημερήσουν;

Οι μικρές επιχειρήσεις έχουν πολλές ευκαιρίες που μπορούν να εκμεταλλευτούν, αλλά δεν το κάνουν. Συχνά κρύβουν τα προβλήματα κάτω από το χαλί, υποθέτοντας ότι θα «βγει» το κόστος λειτουργίας της επιχείρησης. Όμως, τα στατιστικά και οι μελέτες λένε το αντίθετο. Θα συζητήσουμε τα μεγάλα ψέματα που συναντάμε συχνά.

Δεν πιστεύουν ότι το μάρκετινγκ είναι απαραίτητο

Η πιο κοινή παρανόηση είναι ότι οι ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων τείνουν να υποθέτουν ότι το μάρκετινγκ δεν είναι το φλιτζάνι του τσαγιού/καφέ τους. Μπορεί να μην είναι όντως κατά την άποψή σας, αλλά σύμφωνα με τους ειδικούς και όσους έχουν χρησιμοποιήσει το ψηφιακό μάρκετινγκ, είναι ζωτικής σημασίας. Αν και η επιχείρησή σας είναι μικρή, χρειάζεται προώθηση επωνυμίας γιατί χωρίς να γνωρίζουν οι άνθρωποι ότι υπάρχει κάποιος, πώς μπορεί να αυξήσει τα έσοδά του;

Είναι ενστικτώδες να υποθέσουμε ότι το μάρκετινγκ μιας μικρής επιχείρησης δεν είναι παρά μια δαπανηρή προσθήκη στον προϋπολογισμό. Οι ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων έχουν τη συνήθεια να τραβούν την προσοχή των ντόπιων και στη συνέχεια να περιμένουν το «από στόμα σε στόμα» μάρκετινγκ να κάνει τη δουλειά του. Οι τεχνικές μάρκετινγκ της βάσης είναι αποτελεσματικές και δεν το αρνούμαστε, αλλά δεν αρκεί από μόνη της.

Πιστεύουν πως έχουν «έτοιμη πελατεία»

Το ψέμα που λένε στον εαυτό τους αυτοί οι ιδιοκτήτες είναι ότι έχουν δημιουργήσει τη βάση πελατών τους μέσω τεχνικών μάρκετινγκ χωρίς κόστος και τώρα μπορούν να χαλαρώσουν. Υποθέτουν ότι η επωνυμία τους έχει λάβει την αναγνώρισή της. Δεδομένου ότι αυτές οι τεχνικές μάρκετινγκ παρέχουν κάποιο επίπεδο επιτυχίας, οι ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων υποθέτουν ότι το μάρκετινγκ δεν είναι τόσο φανταχτερό όσο υποστηρίζουν άλλες επιχειρήσεις.

μάρκετινγκ επιχειρήσεωνΠαρόλο που έχετε δημιουργήσει λοιπόν τη βάση πελατών σας, πρέπει να καταλάβετε ότι υπάρχουν περισσότερα. Είναι σημαντικό να ενημερώσετε τον κόσμο ότι η επωνυμία σας υπάρχει και ότι είναι έτοιμη να εξυπηρετήσει την αγορά της. Για να συμβεί αυτό, χρειάζεστε ποιοτικό μάρκετινγκ και δεν μπορείτε να απολαύσετε ποιοτικό μάρκετινγκ, χωρίς να επενδύσετε σε επιτυχημένες τεχνικές του. Πολλές νεοφυείς επιχειρήσεις που θα μπορούσαν να είχαν πετύχει, απέτυχαν παταγωδώς, επειδή δεν χρησιμοποίησαν με σύνεση το μάρκετινγκ και τη διαφήμιση.

Πρέπει να διαθέσετε έναν προϋπολογισμό που θα βοηθήσει την επωνυμία σας να βελτιωθεί. Σε αυτήν την ψηφιακή εποχή, δεν χρειάζεται να ανησυχείτε για να λάβετε το μέγιστο για τον προϋπολογισμό σας, επειδή υπάρχουν πολλές μέθοδοι για να μεγιστοποιήσετε την προσπάθεια μάρκετινγκ. Μπορείτε να εξετάσετε τις διαφημίσεις των Social Media, το Google My Business, το μάρκετινγκ περιεχομένου κ.α. Μπορείτε ακόμη να λάβετε στρατηγικό σχεδιασμό και συμβουλευτική εξειδικευμένη στην επιχείρησή σας.

Μπορεί να μοιάζει άγνωστο, αλλά είναι δίπλα μας!

Μάθετε περισσότερα:

Φόρμα Επικοινωνίας

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Translate »
Μετάβαση στο περιεχόμενο