maeketing

Τα social media αφήνουν πίσω τηλεόραση και ραδιόφωνο – εσύ ακόμα επιμένεις;

Το μάρκετινγκ βασικά είναι να βρείτε πού περνούν πολύ χρόνο οι πελάτες σας και να τους παρουσιάσετε την επιχείρησή σας στο συγκεκριμένο μέρος/πλατφόρμα. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο το παραδοσιακό μάρκετινγκ αφορούσε αποκλειστικά την τηλεόραση, το ραδιόφωνο και τα έντυπα. Τώρα όμως βιώνουμε την ψηφιακή εξέλιξη. Σε αυτήν την εποχή, πρέπει να μιλήσουμε για ψηφιακό μάρκετινγκ. Στην πραγματικότητα, το «ψηφιακό μάρκετινγκ» έχει γίνει συνώνυμο του μάρκετινγκ. Πριν από δεκαετίες, οι άνθρωποι ξόδευαν χρόνο γυρίζοντας σελίδες εφημερίδων και εναλλάσσοντας κανάλια. Τώρα εστιάζουν περισσότερο στην κύλιση των ροών κοινωνικής δικτύωσης. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο το ψηφιακό μάρκετινγκ είναι μια πράξη που επιτρέπει στους πελάτες και τους υποψήφιους πελάτες σας να γνωρίζουν ότι προσφέρετε υπηρεσίες και προϊόντα. Μόνο μέσω τακτικών διαδικτυακού μάρκετινγκ ,μπορείτε να ικανοποιήσετε τις απαιτήσεις τους. Αυτές οι τακτικές περιλαμβάνουν το μάρκετινγκ αναζήτησης, το μάρκετινγκ μέσω email, το μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης κ.α.

Ας το αναλύσουμε για να κατανοήσουμε καλύτερα το ψηφιακό μάρκετινγκ.

Πώς λειτουργεί?

Το ψηφιακό και το παραδοσιακό μάρκετινγκ δεν έχουν υποκείμενη διαφορά, επειδή και τα δύο στοχεύουν στην κάλυψη των απαιτήσεων των πελατών. Και τα δύο περιλαμβάνουν αμοιβαίες σχέσεις με υποψήφιους πελάτες, πελάτες και δυνητικούς πελάτες. Ωστόσο, το ψηφιακό μάρκετινγκ χρησιμοποιεί διαφορετικές τακτικές μάρκετινγκ από το παραδοσιακό, επειδή οι πελάτες αναζητούν πλέον ψηφιακά. Δεν περνούν χρόνο μπροστά στην τηλεόραση όσο πριν, αλλά μπορούμε να βρούμε πελάτες να “σκρολλάρουν” στο Facebook, το Twitter και άλλες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης.

Σύμφωνα με έρευνες οι άνθρωποι περνούν 11 ώρες την ημέρα χρησιμοποιώντας ηλεκτρονικές συσκευές. Επομένως, δεν έχετε άδικο εάν δίνετε προτεραιότητα στο ψηφιακό μάρκετινγκ για την επιχείρησή σας. Για παράδειγμα, τι κάνατε στην πρόσφατη αγορά σας; Δεν ψάξατε στο Google για να βρείτε τον καλύτερο προμηθευτή ή την καλύτερη μάρκα;  Δεν διαβάσατε κριτικές προτού αγοράσετε ένα συγκεκριμένο προϊόν; Την τελική απόφαση αγοράς τη λάβατε από τις λεπτομέρειες που συγκεντρώσατε και την έρευνα που έγινε στο διαδίκτυο.

Ομοίως, η πλειοψηφία των αποφάσεων ξεκινούν διαδικτυακά. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η επιχείρησή σας πρέπει να είναι διαδικτυακή ανεξάρτητα από τις υπηρεσίες ή τα προϊόντα που προσφέρετε. Η εξέχουσα στρατηγική του ταξιδιού σας στο ψηφιακό μάρκετινγκ πρέπει να είναι να είστε ενεργοί όπου κι αν βρίσκονται οι υποψήφιοι και οι πελάτες σας. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ένα σύνολο ψηφιακών καναλιών για να δημιουργήσετε μια σχέση με το κοινό σας. Μερικά από τα κανάλια που δεν μπορείτε να αποφύγετε είναι:

Μέσα κοινωνικής δικτύωσης για αλληλεπίδραση με πελάτες και για κοινή χρήση επιχειρηματικών ενημερώσεων.

Βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO) για κατάταξη στο Google και εμφάνιση όταν ένα ενδιαφερόμενο μέρος αναζητά την επιχείρησή σας.

Διαφήμιση για την αύξηση της επισκεψιμότητας στον ιστότοπό σας, ώστε οι χρήστες να μπορούν να δουν την επιχείρησή σας.

Email marketing για να συμβαδίζετε με τους πελάτες σας και να καλύπτετε άμεσα τις ανάγκες τους.

Αυτά τα κανάλια ψηφιακού μάρκετινγκ θα σας ανταμείψουν εάν τα χρησιμοποιήσετε αποτελεσματικά. Φυσικά, το να ξεκινήσετε κάτι από την αρχή είναι τρομακτικό, αλλά θα φτάσετε εκεί αν κάνετε ένα βήμα τη φορά. Μαζί μπορούμε να ερευνήσουμε την αγορά στην οποία απευθύνεστε, να βρούμε που μπορείτε να κάνετε τη διαφορά και να μετράμε το αποτέλεσμα. Συμπλήρωσε την παρακάτω φόρμα, για να κατανοήσεις το ψηφιακό κόσμο και να κάνουμε μαζί δωρεάν τη συμβουλευτική σου!

 

 

 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Translate »
Μετάβαση στο περιεχόμενο